18. August 2012

Salat mit Halloumi / Salatka z halloumi

Endlich ist warm !
Na gut, 35 Grad muss nicht sein, aber für mich so wie so besser als nur 15°C im Sommer.
Wenn es so heiß ist, dann habe ich nicht so großen Appetit und dann ist Salat das richtige.
Wenn ihr auch genug habt von Putenstreifen, dann ist Halloumi das richtige für Euch. Vorbereitung ist auch ganz einfach - Gemüse waschen, schälen, kleinschneiden und einrichten. Halloumi Käse könnt ihr grillen oder auf Grillpfanne anbraten.





W koncu jest goraco !
No dobra, 35 stopni nie musi byc, ale dla mnie i tak lepiej niz jak bylo 15 w lecie.
Kiedy jest tak goraco, to nie mam duzego apetytu i salatka jest wtedy odpowiednia.
Jesli macie dosc kurczaka to halloumi jest odpowiednie dla Was. Przygotowanie jest rowniez bardzo proste - warzywa umyc, obrac, pokroic i rozlozyc na talerz(e). Hallomi usmazyc na patelni grillowej albo na grillu.

3 Kommentare:

Podoba mi się ta sałatka, ciekawa jestem smaku halloumi, jeszcze nie próbowałam.

Pierwszy raz kupiłam halloumi na akcji grillowej w Lidlu, jest pyszny, więc przepis bardzo mi się podoba:)

mopswkuchni: sprobuj, jest bardzo smaczny i smieszne kwiczy pod zebami. :)

Pozdrawiam, hany

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More