13. April 2012

Erdnussbutter-Banane-Smoothie / Bananowy Smoothie z maslem orzechowym

Yammy !!!
Ich habe gestern geschrieben, dass ich mir nach Inliner einen Smoothie gegönnt habe. Ich habe das Rezept bei Kendra Wilkinson endeckt. Sie liebt Smoothies, und teilt seine Rezepte gerne mit. Ich finde die Idee, die Kendra geschrieben hat, auch toll und werde die benutzen: braune Bananen, wenn wir die nicht aufessen, einfach einfrieren und für Smoothie/Shake benutzen.

(original Rezept finden ihr bei Kendra, ich schreibe hier Massen die ich genommen habe)

1 TK-Banane
1/3 Tasse Haferflocken (vorher gemahlen)
1 Tasse Milch
1 EL Erdnussbutter

Alles zusammen pürieren und geniessen.
Super für schnelles Frühstück !


Yammy !!!
Pisalam wczoraj, ze po rollkach delektowalam sie Smoothie. Przepis na niego odkrylam u Kendry Wilkinson .  Ona uwielbia Smoothies, i dzieli sie chetnie przepisami na nie. Uwazam tez pomysl Kendry za fajny i bede go uzywac: brazowe banany, kiedy nie zdazymy ich zjesc, poprostu zamrozic i wykorzystac do Smoothie/Shake.

(originalny przepis znajdziecie u Kendry, pisze tutaj miarki ktore ja uzylam)

1 mrozony banan
1/3 filizanka otrebow (wczesniej zmielonych)
1 filizanka mleka
1 lyzka masla orzechowego

Wszystko razem zmiksowac i sie delektowac.
Super na szybkie sniadanie !


6 Kommentare:

Witam! Swietny blog!
Mam pytanie: Jaka stosujesz diete? Czy jest to low carb? Bo cos wspominalas w notkach :) Jak kalorycznie przedstawia sie (mniej wiecej) Twoj dzien?
Jestem strasznie ciekawa jak wyglada Twoja sylwetka po takim trenowaniu ! :) Wyrazy podziwu ;) Moze wstawisz zdjecie? :))
POZDRAWIAM !

Czesc Monika,

Nie lubie slowa "dieta", kojarzy mi sie, ze musze wtedy caly czas uwazac co jem, ile i kiedy. Wole slowo: odzywianie. :) Moje jedzenie to: mieso, ryby, warzywa ! , owoce, jaja ! , i nabial. Od czasu do czasu robie Loadday/Cheatday.
Nie licze co jem codziennie, kontroluje tylko od czasu czasu, tak wiec moge Ci podac przyklad z 1 kwietnia: 1180kcal, ale co wazniejsze 149g protein, 39g weglowodanow i 31g tluszczu.
Moje kalorie wachaja sie miedzy 1000 a 1200 - rzadko 1400kcal.
Uprawiasz sport ??
Kiedys nie lubilam sportu, teraz nie umiem bez niego zyc !
Moze jak uda mi sie osiagnac "sixpack" to wtedy wstawie zdjecia ... :))
Pozdrawiam

OOOOOOOoooo tyle protein? Ja zwykle mialam problem z dobiciem do 80! Ale tez wegli mialam wiecej... Niestety :(
Ja na razie jestem na etapie uczenia sie nie jedzenia w poznych godzinach. Nie wychodzi mi to jednak... Masz jakies sposoby?
Ja od zawsze lubie sport, biegam dla przyjemnosci, ale nie sa to jakies bardzo dlugie trasy :)Na silownie chodze kilka razy w miesiacu (3-5) od niedawna (otwarli blisko mnie, jestem zachwycona :D ) ale niestety z braku pieniedzy nie moge pozwolic sobie na wiecej... No i trenuje taniec, Hip hop 1,5 h (wycisk jest max) w pon i niedziele a jazz we wtorki i czwartki ( tu juz nie tak max ).
Mam problem z dieta , bo pomimo takich cwiczen przytylam bardzo osttnio. Nie moge sobie z ytm poradzic. Moze masz jakies sposoby??

Przepraszam za taka rozprawke ! :D:D Mam nadzieje, ze sie nie zanudzisz czytajac :)

das klingt uuuultralecker!
danke fürs teilen!

lg
dahi

Czesc Moniko,

Milo, ze piszesz. :)

Probowalas juz wieczorem nie jesc weglowodanow? czyli chleba/makaronow/ryzu/macznych produktow. Twarozek czy jaja (+ warzywa) daja uczucie sytosci na dlugo + wieczorne proteiny = odchudzanie. Na co masz ochote wieczorem - czekolada czy chipsy, czy poprostu jestes glodna ?

Ja jestem "naschkatze", bez slodyczy nie umiem zyc, i sobie od czasu do czasu na nie pozwalam. (troche przyjemnosci trzeba tez miec :)) ) Ale odkad ograniczylam weglowodany moje zachcianki na slodkie bardzo sie zmniejszyly.

Chipsow nie jem od jakis 12 lat. Sproboj moze ryzowych wafli. Ja je bardzo lubie.

Jesli to poprostu glod Cie lapie: sproboj jesc wieczorem proteiny bez weglowodanow i w ciagu dnia jedz tez wystarczajaco, bo inaczej najpozniej wieczorem dopadnie Cie glod.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More