24. September 2009

Surowka z rzodkiewka


Z rzodkiewkami mam zawsze problem. Nigdy nie wiem co z nimi zrobic i albo kroje na kanapke albo zjadamy solo. Kiedys szukajac inspiracji na rozne surowki i salatki trafilam na surowke z rzodkiewka. Reszta skladnikow tez nam smakowo odpowiadajaca i zapisalam. Az przyszedl czas, zeby wyprobowac. I powiem krotko: napewno jeszcze powtorze.

6 rzodkiewek
3-4 ogorki konserwowe
1 mala cebula
1-2 lyzki majonezu
1 lyzki musztardy (do smaku, bo musztardy tez sa roznej ostrosci)
2-3 lyzki jogurtu naturalnego
sol i pieprz







Wszystkie warzywa pokroic w bardzo drobniutka kostke i wymieszac z sosem. zrobionym z majonezu, jogurtu i musztardy. Doprawic do smaku.




2 Kommentare:

zapowiada sie bardzo fajnie, zapisuje sobie przepis :)

Fajny przepis, lubię takie chrupiące i pikantne sałatki :)

PS. Niedawno założyłam swojego pierwszego kulinarnego bloga i jestem jeszcze w tym temacie "zielona" :) będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie w wolnym czasie :) pozdrawiam!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More